Katalog

Producent

Nowe produkty

Ustawianie kół pasowych

Przekładnie pasowe

Laserowe osiowanie i ustawiania kół przekładni pasowych. Pomiar siły napięcia pasa klinowego. Gotowe do użycia produkty dla produkcji oraz utrzymania ruchu w zakładach przemysłowych. Prawidłowy montaż i centrowanie osi wałów gwarantuje bezawaryjną pracę urządzeń oraz większą kontrolę nad produkcją.

Przekładnie pasowe

Laserowe osiowanie i ustawiania kół przekładni pasowych. Pomiar siły napięcia pasa klinowego. Gotowe do użycia produkty dla produkcji oraz utrzymania ruchu w zakładach przemysłowych. Prawidłowy montaż i centrowanie osi wałów gwarantuje bezawaryjną pracę urządzeń oraz większą kontrolę nad produkcją.

Więcej

Ustawianie kół pasowych Jest 2 produktów.

Pokazuje 1 - 2 z 2 elementów
Pokazuje 1 - 2 z 2 elementów

Centrowanie przekładni pasowej

Po zamontowaniu przekładni i wyregulowaniu naprężenia pasa przekładnia pasowa praktycznie nie wymaga konserwacji. Należy pamiętać o centrowaniu osi przekładni pasowej. Laserowe osiowanie przekładni pasowej można zrobić szybko i skutecznie przy pomocy Laser Pointer II. Aby zapewnić zadowalającą i bezawaryjną pracę przekładni oraz długi czas żywotności pasa należy postępować według wskazówek producenta. Sposób montażu i dokładność ustawienia osi przekładni ma istotny wpływ na długi czas pracy sprzęgła, łożysk, wału oraz mniejsze zużycie energii. 

Do doskonałego przenoszenia mocy i osiągnięcia wymaganej żywotności pasów klinowych ważnym czynnikiem jest prawidłowe napięcie pasów. Do sprawdzenia naciągu pasa klinowego stosuje się tester napięcia pasa klinowego. Pozwala precyzyjnie określić siłę naciągu pasów klinowych.

Eksploatacja przekładni pasowej

Pasy powinny być tak naprężone, aby pojawiający się poślizg na kole nie przekroczył 1%. Zbyt mały naciąg powoduje nadmierny poślizg pasów na kole pasowym, zbyt duży - zmniejszenie żywotności pasa oraz szybsze zużycie łożysk w maszynie napędowej lub napędzanej. Rodzaje uszkodzeń przekładni pasowej to najczęściej zerwanie pasa po krótkim okresie pracy, jednostronne zużycie pasa na powierzchni bocznej, starcie powierzchni bocznych, silne drgania, zbyt głośna praca przekładni, nadmierne nagrzewanie się łożysk.

Newsletter

Zapisz się, aby otrzymać informacje o nowościach, promocjach i wyprzedażach